Peníze jsou ve vztahu velmi důležité, a proto je dobré vědět, jak je na tom váš budoucí partner finančně, jak umí s penězi zacházet a jaký k nim má vztah. Známe způsob, jak tohle všechno včas zjistit!
Ten článek + autorka žena + polofeministický web pro ženy = marasmus dnešní doby, kdy se upřednostňují jen sobecko-materialisticko-feministické požadavky. Ženy už nejsou ženy, ale pod napudrovanou vizáží vypočítavé mrchy, jejichž jediným smyslem života je pevně se přisát jako infikované klíště na nějakého chlapa, pokud možno bohatého a sááát a sááát. Jenže bohatých je málo a klíšťata jsou přemnožená a tak jsou rozlezlá ve všech společenských vrstvách, ale to jim nic nebrání v krvelačném sááání a sááání i těch chudokrevných. Je to na blití, ale jediná ochrana a prevence je se takovým krvežíznivým mrchám vyhýbat a zůstat raději sám do konce života. To je jediná možnost jak si uchránit zdraví, nervy a peněženku a mít šanci se dožít statisticky vyššího věku, protože vedle současné ženy se to nikdy nestane.
seni.utendum
23. listopadu 2012, 11:31
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Zase ty prachy
To jste vedle. Předně pozice ženy vydržované mužem je pozice historická, snad přímo prehistorická, a naopak vůbec ne současná, jak zde předjímáte. Dnes je to naopak většinou o dost jinak. Za druhé - jako schopný muž si VY SÁM budete volit, koho chcete či nechcete vydržovat a kým se necháte či nenecháte "vysávat". Jestli to nedokážete uřídit, tak se - pravda - do toho ani nepouštějte. Ale já myslím, že to taková trága není...
Hátor
23. listopadu 2012, 23:46
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Zase ty prachy
Jste na omylu pane... zena nessaje... zena predevsim dava... a aby davala musi si malicko cucnout, aby bylo z ceho davat... proc si myslite, ze muzi tolik zeny vyhledavaji...touzi po tom, co jim zena muze dat...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 19:51
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Zase ty prachy
Máte něco s klávesou "s", zřejmě jste si něco nacákala na klávesnici.
sona.jezberova
24. listopadu 2012, 16:05
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Blbosti
No tak že, když nadáváme na politiku, tak jsme hned chudí a špatní? Takže když budeme příští rok mít schodek dalších 100 miliard, přestože se zvýší DPH a různé poplatky, tak máme raději být zticha a nechat si to líbit? A že klasickou posměšnými poznámkami jsou platy fotbalistů nebo značkových záležitostí? No třeba v elektronice to spíše platí, kdežto u aut bych se už na to tolik nespoléhal. Co se týče platů fotbalistů, nejde mi o to, že ten fotbalista dostane odměnu, v pořádku. Jde však o ten poměr práce-odměna, co musí třeba udělat zedník či lékař za stejnou cenu a co udělá on?
Nicméně bod 3 už je však pravdivý, rozhodně není od věcí se zeptat, aby vás pak nepřekvapily zbytečné nepříjemnosti.
Jsem názoru, že každý máme něco, do čeho rádi navíc investujeme. Kdo tvrdí že ne, tak od toho nelze čekat v životě zázraky
Moon.L
23. listopadu 2012, 11:23
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Milé dámy, dívky, ženy, a to ostatní řenského rodu, co se tu vyjadřuje..
Nač potřebujete vědět, jestli má muž, se kterým se potencionálně můžete sesnámit, hodně peněz? Cím dělají peníze muže lepšího? Stejně Vám je nedá Teda pokud to není úplnej trouba. Chcete peníze? Vydělejte si je. Tak jako ten chlap od kterýho by ste je chtěli "sosat". Nebo Vám jde o botičky, luxusní večeře, dárečky...? A to vážně založíte výběr partnera na tom, jaké botičky vám může koupit? No.. dobře tak tomu, kdo takový vztah přijme... ikdyž "přijme" nebyl přesný výraz.. přesnější bude "kdo si takový vztah KOUPÍ". A nezapomeňte dámy, že v takovém vztahu fungujete, jako placené společnice a pro takové máme u nás v česku několik krásných barvitých označení Co na tom, jestli berete cash nebo platbu protihodnotou (např. botičkami)
luckyboy.13
23. listopadu 2012, 11:17
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Milé dámy, dívky, ženy, a to ostatní řenského rodu, co se tu vyjadřuje..
A ještě si přisadím na druhou skupinu zlatokopek, kterým nejde o peníze a dárečky a svůj profit obecně. To jsou ženy, které v životě nic podstatného nedokázaly, neváží si sebe, přestože se tváří velmi sebevědomě, a jediné co umí je vypadat celkem dobře a bezostyšně se vetřít do společnosti, se kterou nemají žádná pojítka. Takové jsou se svým životem nespokojené, jsou nikdo, nuly, a přitom odmala snily, jak budou úspěšné a důležité. Tak jak to vyřešit? HA! Sehnat si důležitého a úspěšného partnera.. Pak zlatokopka doprovází partnera na společenské akce, kam chodí důležití lidé, jezdí v autě které si pořídil úspěšný člověk (partner) a vůbec požívá všech privilegií úspěšných lidí. A taková se pak skutečně cítí úspěšná, cítí, že je to její úspěch a že si ho vydřela.. což může být z určitého úhlu pohledu vlastně i pravda
luckyboy.13
23. listopadu 2012, 11:27
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Dobra rada nad zlato...
Jsem si vedoma, ze v soucasne dobe spokojenost na obou stranach casto zalezi i na penezich. Nezakryvam, ze vic stesti mi da solventni muz treba starsiho veku, nezli attraktivni mladik bez penez, bez kariery, a tim padem i bez budoucnosti. Rikejte si o lasce a citech co chcete, s penezma se i miluje lip. Nakonec i hracky pro autoerotiku stoji penize. Mam sedmy instinkt na solventni pany a jsem toho nazoru, ze rady jak uvedeny v clanku jsou jakymsi praktickym navodem. Mne kdyz muz oslovi tak toho o nem moc nevim. Je na mne abych zvolila taktiku jetse pred prvnim pohlavnim stykem, jak je na tom muz financne. Az potom mne zajima jeho penis. Pokud je muz gentleman a je solventni ani uvadly penis nevadi. Kdyz je zena spokojena financne a ma spolehliveho sponsora to poteseni uz si vzdycky najde...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 4:20
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
Bože děvčátko jste si krásná, mladá, sebevědomá, ale máte úpně pokřivené hodnoty. Z jaké jste proboha rodiny? jaké jste měli doma hodnoty? Úplně se děsím, že by můj syn potkal takovou chudinku...Je mi Vás spíš líto, určitě Vás nesoudím. Je mi přes padesát a nevidím důvod, proč bych se měla otravovat se 70-ti letým mužem.(Tím nechci nikoho urazit, jsou muži, kteří mají v tomto věku šmrc, ale jak dlouho ??) Myslím si, že mádí patří k sobě a žádné peníze nestojí za to, abych se kvůli nim v pětatřiceti vzdala mužského sex-appelu a mladistvého temperamentu, který už stáří nemá. Aco dál? třeba nechcete rodinu, ale mé děti měly spolužáka, jehož otec měl 70, když jim bylo 10. V pubertě s nimi nikdy nehrál fotbal, nelyžoval. Dnes je mu 30 a říká, že nejvíc ze všeho záviděl spolužákům mladé tatínky, kteří se jim věnovali. Majetek jim nezáviděl, ten jeho maminka vyvdala sňatkem se starým pánem...
pocitani.ovecek
23. listopadu 2012, 11:11
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
no třeba toho Radečka od letušky...klepne pepka... zbalí balík peněz a hurá do dalšího lovu...dalšího
janicka73m
24. listopadu 2012, 11:41
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Jsem z bohate rodiny, tatinek byvaly vojensky pilot, dnes zastupitel mesta a podnikatel. Nejsem chudinka, jsem vzdelana a ovladam tri svetove jazyky. Vasemu synovi se budu urcite sama vyhybat nebot mi ke stesti staci muj bohaty milenec Radek (73) ktery nejen podnika, ale i lyzuje, je pilotem letounu, brusli, cvici, jezdi na kole i v mercedesu a tesi se vynikajici kondici a zdravi...zrovna vcera jsme byli spolu s nim i jeho manzelkou spolecne bruslit... se svymi vnuky jezdi na vodnich lyzich, hraje s nimi hokej a obcas jim ustedri i vyprask... jeho deti jsou jiz odrostle a maji vybudovanou karieru... jeho syn, muj kamarad, je managerem nemecke banky, dcera vystudovala medicinu, kterou provozuje na vlastni klinice... sam muj milenec ma tolik sex-appelu, ze by jej mohl rozdavat... vase starosti o budoucnost vaseho syna plne chapu a verim, ze si najde takovou divku, ci zenu, aby s ni mohl sdilet ty hodnoty, ktere jsou mu vlastni... preji hezky den a hlavne to zdravicko...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 16:06
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Naopak. Ta žena ("Letuška") se nechová jako pokrytec. Je to žena, která ví co chce. Je upřímná. Kdyby v mládí založila rodinu (protože se tak chová většina) s někým z lásky, a teprve v průběhu manželství si uvědomila, že jí to manželství nevyhovuje z několika důvodů (např. děti strádají z nedostatku financí), byla by dnes patrně rozvedená (opět tím trpí děti, manžel zrazen atd.) Ona nikomu neubližuje. S tím starším pánem rodinu nezakládá. Je to jen její přítel, se kterým má přátelský vztah, možná lepší, než s potencionálním manželem, se kterým by si neměla po x letech co říct. Z vyprávění znám, že např. na přelomu šedesátých a sedmdesátých let, když bylo ženě např. 22, byla považována okolím za starou panu, kterou nikdo nechce. Taková žena se potom raději vdala, jen aby nevyčnívala z řady, resp. vzala si prvního, který o ni měl trochu zájem. Takové manželství nemohlo být pochopitelně štastné. Vašemu synovi přeji, aby potkal ženu, která ví co chce, aby si to nezačala uvědomovat až teprve v průběhu manželství.
mikulejskykarel
23. listopadu 2012, 12:50
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ne, ne, rozhodně si nemyslím, že by pisatelka byla v této diskuzi pokrytec. Naopak vážím si její upřímnosti. Pozastavuji se jen nad její hiererchií hodnot. Zdůrazňuje, že jí pán imponuje proto, že je nadstatndardně zajištěný. Proto mu "odpustila "jeho 73 let a píše, že potěšení si vždycky najde. Takže pokrytecky se nechová navenek, ale ke svému příteli...
pocitani.ovecek
23. listopadu 2012, 13:30
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Mě nevadí letuščin životní styl, mě vadí, že ostatní, kteří její nadšení nesdílejí, považuje na idioty, jako by ženská, která zvolí jinou životní cestu, byla podle ní postižená.
sona.jezberova
24. listopadu 2012, 16:14
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Kdepak, myslím, že u nich to tiká jako hodinky...
Hátor
23. listopadu 2012, 23:52
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Mylím si, že pisatelka "LETUSKAXX" patrně trochu ráda provokativně nadsazuje. Ve skutečnosti s tím starším pánem, je třeba proto, že jí takový muž nekomplikuje život (např. žárlivé scény), že mají společné koníčky (např. létání). Ono je obtížné si najít někoho s kým si rozumíte po všech stránkách. Připomíná mi jednu moji milou známou, která žije v USA. Ona je atraktivní blondýnka, a její přítel nevypadá jako Alain Delon (není bohatý). Jak říkala, v Čechách si nás na ulici pořád někteří nechápavě prohlíželi (ona taková hezká, a on ... ?) , a v Americe si nás nikdo nevšímá, lidé nas zde posuzujou úplně jinak.
mikulejskykarel
23. listopadu 2012, 15:08
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Omlouvám se za ty chyby (Myslím si ..., atd.).
mikulejskykarel
23. listopadu 2012, 15:15
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
no vy jste tedy fakt divná... takže nejprve aby měl prachy a pak kontrolujete co má v trenkách... hmmm... a láska je kde jako
janicka73m
23. listopadu 2012, 9:55
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Na nebesich Janicko...na nebesich... nikoliv v trenyrkach, tam je jen kousek kabanosu...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 15:36
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Už mi nepřijdete ani vtipná, jen taková zoufale oplzlá.
sona.jezberova
24. listopadu 2012, 16:16
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No. Láska je krásná, ale bez finančního zabezpečení moc dlouho nevydrží.A když vydrží, tak od pusy k výplatě a naopak. V dnešní době je okolo mladých lidí tolik lákadel a tlaků, že bych snad toto ani neodsuzovala. Dnes se chtějí mít lidé dobře a to hned. Je taková doba. Ono vše souvisí se vším. Já bych tak razantní nebyla. Kdyby to oběma nevyhovovalo, tak v tom vztahu rozhodně nejsou. Nebo, ne? A konec konců, jak víte, že tam láska není?
ok1ijt
23. listopadu 2012, 12:31
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
Kdyby jsi měla pinďulu na hlavě, tak z tebe bude pokladnička.
cessna99
23. listopadu 2012, 9:35
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
Koukám, že tady mate minus. Já Vám za upřímnost rozhodně dávám 500 krát +. Není mnoho žen v dnešní době, které to dokáží říci po pravdě. Respekt Vám.
ok1ijt
23. listopadu 2012, 9:33
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ja vam dekuji za naklonnost a prizen... "Pravda vitezi" a my to vime... s penezi to jde lip, nez s holym zadeckem... jeste jsem nikdy nevidela na stupnich vitezu bezdomovce... preji vam hezky a prijemny den
letuskaxx
23. listopadu 2012, 15:32
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No lásky se člověk opravdu nenají. Ona jak je známo prochází žaludkem. Takže hodně štěstí, lásky a k tomu ty finance. Ideální spojení.
ok1ijt
23. listopadu 2012, 17:16
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ano tak je to...clovek se musi podridit realite a vnimat potreby ktere vedou k jeho stesti. K uskutecneni toho stesti pak vlozit sve schopnosti... vzdusny zamek mu nikdo nepostavi... a laska ...? Byli casy kdy nam stacil stan a naskrobeny spacak... dnes stylova loznice s koupelnou s vyhledem na jezero... kdyby nebylo financni gramotnosti, zustala bych ve spacaku v zahradnim domku, mozna i s urostlym bezdomovcem...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 17:34
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
prodejným se vždy daří a je jedno jestli je to v politice nebo v životě
cessna99
23. listopadu 2012, 9:48
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Dari se nikoliv prodejnym, dari se tem schopnym a pracovitym. V praktickem zivote jsou dulezite vysledky, nikoliv prazdna slova, mudrovani a kritika "moralky"... Prakticke rady, jak uvedeno vyse koucem Kalinou pomohou tapajicim, jak se k touzenemu vysledku dostat. Kazdy ma svou volbu a i sve preference. Ja jsem se svym vysledkem naprosto spokojena. Vsimnul si nekdo, ze ja bych nekdy kritizovala ostatni...? Naopak, preji vsem vzdy jen to, aby dosahli uspesne toho co hledaji... spokojenost dela zivot krasnym... Preji hezky a nicim neruseny zbytek dne...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 16:39
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
To nemůžete jen tak brát. Prostě je upřímná. To já osobně cením. Musíte si k tomu přidat také toho muže. Na to musí být dva. A tato paní nebo slečna popisuje jen věci jak jsou. Prostě je pravdomluvná a na nic si nehraje. Každý jsme z jiného těsta.
ok1ijt
23. listopadu 2012, 9:52
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Z Vašeho pohledu je upřímná, z mého pohledu je to šlapka.
bejvalka0
23. listopadu 2012, 10:15
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ale pravdomluvná. Víte, já u své profese spíš oceňuji, když to někdo vyklopí hned a na nic si nehraje a nemlží. Stejně se pravda dříve, či později ukáže. U této dámy není po čem tápat a co vyšetřovat. Má to v celku jasné a umí to říci nahlas. To boduji.
ok1ijt
23. listopadu 2012, 12:24
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
Radši brečet v Porche než v autobuse peníze hýbou světem a lidma taktéž. Doufám že tě nikdy nepotkám neboť takovým expertkám jako ty se jen směju.Ty máš peníze ??? tak to tě miluju.haha.
j.leos
23. listopadu 2012, 8:47
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Dobra rada nad zlato...
Je mi vás líto.Peníze nikdy nenahradí plnohodnotný vztah.Jsou potřeba to ano,ale pocit štěstí nepřinesou.Peníze se vždy dají vydělat,ale nejtěžší je najít člověka,se kterým je vám dobře.Každý ten žebříček máme jiný a jak zpívá popravdě jedna česká kapela,nejlepší věci jsou zadarmo,ne za peníze.Někdo to zjistí ve třiceti,někdo až před smrtí.Já mám to štěstí,že to vím docela brzo.Nejsem chudý,mám se dobře ale materiálno mi štěstí nepřináší.Peníze mám jen pro případ nouze.Proč bych měl mít deset párů bot,auto za půl mega,exotickou dovolenou atd.To není štěstí,to je hrozně málo.
maitland
23. listopadu 2012, 8:43
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Nelitujte mne... litostivy lidi jsou srabi, nekdy slabosi,, zoufalci s kterymi mlati emoce. Ano penize se daji vydelat a co je na tom spatneho, kdyz muj plnohodnotny vztah jich ma tolik, ze je muze lehce utracet i se mnou...je lepsi byt stastny a bohaty, nez stastny a chudy... mam radeji tu prvni verzi... preji hezky den plny stesti...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 15:27
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Lítostiví lidé, vy ale fakt neovládáte pravopis, přídavná jména množného čísla. Nechápu, jak jste udělala VŠ. Divím se, že jste nepropadla někde ve 4. třídě ZŠ
mis.sisi
23. listopadu 2012, 17:26
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Pravda, na druhou stranu, ono je lepší ty peníze mít než žít z ruky do úst. Viz znám jeden pár, kde je ona na rodičovské a on s platem jen 13 tis. čistého a do toho ještě platí úvěr na byt. Šílené. Druhé dítě si rozhodně z fin. důvodů už dovolit nemůžou. Jsou z toho hodně ve stresu a začínají se i kvůli financím hádat. Co je tohle za život? Já bych se na jejich místě hodně dlouho romýšlela i nad pořízením toho jednoho dítěte. Ano, někomu je jedno, že žije stylem žádný aspoň malý a příležitostný nadstandart pro sebe a pro dítě a jestli dítko může být v pohodě vydržováno na studiích a pak dostane něco do začátku. Ale někomu tohle jedno není. Ano, peníze nejsou všechno, ale bez bez nich je to také na pytel. Nenebádám k nějakému zlatokopectví, ale spíše k ekonomickému a reálnému myšlení a přístupu.
Charlot77
23. listopadu 2012, 11:06
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ano to je spravna uvaha. Clovek jak chudy, tak i bohaty se musi neustale zabyvat realitou aby si sam mohl ridit kvalitu sveho zivota... U chudych jde o to, aby zbytecne neutraceli sve penize za veci jez nejsou dulezite, nebrali si hypoteky, ktere se obtizne splaceji, pokud nemaji jnistotu staleho prijmu. U bohatych jde o kontrolu jejich investic. Mnozi investori riskuji na trhu treba nemovitosti a jsou priliz optimisticti vidinou vysokych vynosu. Kdyz ceny nemovitosti nahle prudce poklesnou, investor muze i zkrachovat. Sama jsem ztratila na desitky tisic dollaru riskantnim investovanim do akcii Bre-x Mineral Corporation kteri zkrachoval kdyz hledali loziska zlata v Africe... od te doby sazim radeji na statem kontrolovane bony a dluhopisy, kde jsou sice nizssi dividenty, ale bez rizika... tak to proste v zivote chodi...
letuskaxx
23. listopadu 2012, 17:03
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
ok1ijt
23. listopadu 2012, 12:50
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
A přesně díky takovýmhle pak často slýchávám, jak jsme my ženský na prachy a děsně se mě to dotýká, protože já osobně tedy rohodně ne!
allicka
23. listopadu 2012, 8:57
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No vono je to dnes bohužel ještě větší pravda než dřív. Dnešní doba to tak nastavuje a že Vy jste zrovna výjimka? Výjimka přece potvrzuje pravidlo.
radek.kremensky
23. listopadu 2012, 10:11
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
jako doba nsatavuje, že jsou ženský na peníze... no to tedy nevím... to by jako měla ženská opustit chlapa jen kvůli tomu že nemá peníze?... vždyť plno lidí nedosahuje ani průměrné mzdy,,, ... to asi nějak nejde dohromady... já tedy osobně žádného "pracháče" neznám,a bylo by mi proti srsti zjištovat jeho finan. poměry,než bych si s ním začala... no asi jsem stará škola... protože od mladých pánů jen slyším že dnešní mladé slečny jsou bud neskutečné náročné,anebo ještě pubertačky...
janicka73m
23. listopadu 2012, 18:29
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Navod pre Zlatokopky
Nechcem byt neuctiví ale pripada mi to ako navod pre zlatokopky, ako zbalit bohateho chlapa. Pokial autorka "Lucie" povazuje peniaze za uspech manzelstva a vztahu tak je na tom dost uboho. Moj nazor.
robco
23. listopadu 2012, 3:03
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Dovolim si citovat...
"Jo, laska je krasna vec, ale jak to leze do penez, je lepe byti cloveku samotnemu." (uzasna osobnost aka Duchacek)
Takze bezte s takovymi clanky nekam! Podporujete presne to, co je na dnesni dobe prohnile.
xjosefz
23. listopadu 2012, 2:31
Reagovat
Nevhodný příspěvek
jo pan Kalina
pan Kalina je ing. kdovi ceho ... jestli to nebude jako ten chemik, co v nasem state veli financim ... jeho nazory a vytvareni teorii je primo umerne jeho cetbe popularni psychologie a honorarum za prispevky kamkoli, diky cemuz roste pocet klientu na jeho soukrome "klinice" ...
jstep24
22. listopadu 2012, 23:52
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Proč si neudělat jasno?!
Zda by nebylo praktičtější přednostně se zamyslet nad tím, jakým způsobem budoucí partner peníze nabyl. Z toho se pozná nejlépe, jak se k ním chová a jak dlouho bude pravděpodobně trvat období "velkorysosti", či šetrnosti.
viz
22. listopadu 2012, 23:51
Reagovat
Nevhodný příspěvek
Upozornění
Pracuji v restauraci a rozhodně není pravda, že bohatí dávají velké spropitné. Tak se dámy nenechte zmýlit
Jary.Tu
22. listopadu 2012, 23:44
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Upozornění
Spropitne davam podle toho, jaky ten clovek je. Kdyz napr. chce sdilet, jak ma teto prace plne zuby a je mu jedno, ze tou negativitou rusi okoli, tak ho v te praci samozrejme nebudu podporovat. Jaka obsluha, takove spropitne. V CR to plati temer vsude a jeste horsi to je v obchodech, a to muze byt clovek na ne sebemilejsi. A jeste maji tu drzost komentovat, kdyz cekam na posledni korunu Kdo chce kam, pomozme mu tam.
xjosefz
23. listopadu 2012, 2:26
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: Upozornění
Souhlas! Navíc když je člověk z určitého s financemi spojovaného etnika (třeba Škot…), tak se personál (a nejenom personál) velkorysosti nedočká; a taky je fajn si zjistit, zda náhodou není narozen ve znamení Býka - ti jsou (až na doslova zázračné výjimky) snad svým siamsko-srostlým vztahem ke korunkám proslulí. Je prima, když partner nesmyslně nerozhazuje, ale žít vedle hamižníka - no, to asi i hodně nezištného a velkorysého člověka, který na něm finančně není závislý, někdy přivede k znechucení či trudnomyslnosti.
vajada
23. listopadu 2012, 0:25
Reagovat
Nevhodný příspěvek
?
,,Sledujte, jak často obměňuje šatník, jak často si kupuje nové boty, hodinky či auto. ,, ...to si delate srandu??? to mam cekat az si nekdo koupi novy hodinky?a to jen abych poznala jak uvazuje financne?copak hodinky jsou boty?...panenko skakava kam ten svet speje...
raschple
22. listopadu 2012, 23:23
Reagovat
Nevhodný příspěvek
RE: ?
Nehledě na to, že dneska jsou hodinky často spíš na okrasu než jako časomíra - na to má dost lidí mobil.
Reakce na článek
Zase ty prachy
Ten článek + autorka žena + polofeministický web pro ženy = marasmus dnešní doby, kdy se upřednostňují jen sobecko-materialisticko-feministické požadavky. Ženy už nejsou ženy, ale pod napudrovanou vizáží vypočítavé mrchy, jejichž jediným smyslem života je pevně se přisát jako infikované klíště na nějakého chlapa, pokud možno bohatého a sááát a sááát. Jenže bohatých je málo a klíšťata jsou přemnožená a tak jsou rozlezlá ve všech společenských vrstvách, ale to jim nic nebrání v krvelačném sááání a sááání i těch chudokrevných. Je to na blití, ale jediná ochrana a prevence je se takovým krvežíznivým mrchám vyhýbat a zůstat raději sám do konce života. To je jediná možnost jak si uchránit zdraví, nervy a peněženku a mít šanci se dožít statisticky vyššího věku, protože vedle současné ženy se to nikdy nestane.
seni.utendum
RE: Zase ty prachy
To jste vedle. Předně pozice ženy vydržované mužem je pozice historická, snad přímo prehistorická, a naopak vůbec ne současná, jak zde předjímáte. Dnes je to naopak většinou o dost jinak. Za druhé - jako schopný muž si VY SÁM budete volit, koho chcete či nechcete vydržovat a kým se necháte či nenecháte "vysávat". Jestli to nedokážete uřídit, tak se - pravda - do toho ani nepouštějte. Ale já myslím, že to taková trága není...
Hátor
RE: Zase ty prachy
Jste na omylu pane... zena nessaje... zena predevsim dava... a aby davala musi si malicko cucnout, aby bylo z ceho davat... proc si myslite, ze muzi tolik zeny vyhledavaji...touzi po tom, co jim zena muze dat...
letuskaxx
RE: RE: Zase ty prachy
Máte něco s klávesou "s", zřejmě jste si něco nacákala na klávesnici.
sona.jezberova
Blbosti
No tak že, když nadáváme na politiku, tak jsme hned chudí a špatní? Takže když budeme příští rok mít schodek dalších 100 miliard, přestože se zvýší DPH a různé poplatky, tak máme raději být zticha a nechat si to líbit?
A že klasickou posměšnými poznámkami jsou platy fotbalistů nebo značkových záležitostí? No třeba v elektronice to spíše platí, kdežto u aut bych se už na to tolik nespoléhal. Co se týče platů fotbalistů, nejde mi o to, že ten fotbalista dostane odměnu, v pořádku. Jde však o ten poměr práce-odměna, co musí třeba udělat zedník či lékař za stejnou cenu a co udělá on?
Nicméně bod 3 už je však pravdivý, rozhodně není od věcí se zeptat, aby vás pak nepřekvapily zbytečné nepříjemnosti.
Jsem názoru, že každý máme něco, do čeho rádi navíc investujeme. Kdo tvrdí že ne, tak od toho nelze čekat v životě zázraky
Moon.L
Milé dámy, dívky, ženy, a to ostatní řenského rodu, co se tu vyjadřuje..
Nač potřebujete vědět, jestli má muž, se kterým se potencionálně můžete sesnámit, hodně peněz? Cím dělají peníze muže lepšího? Stejně Vám je nedá Teda pokud to není úplnej trouba. Chcete peníze? Vydělejte si je. Tak jako ten chlap od kterýho by ste je chtěli "sosat". Nebo Vám jde o botičky, luxusní večeře, dárečky...? A to vážně založíte výběr partnera na tom, jaké botičky vám může koupit? No.. dobře tak tomu, kdo takový vztah přijme... ikdyž "přijme" nebyl přesný výraz.. přesnější bude "kdo si takový vztah KOUPÍ". A nezapomeňte dámy, že v takovém vztahu fungujete, jako placené společnice a pro takové máme u nás v česku několik krásných barvitých označení Co na tom, jestli berete cash nebo platbu protihodnotou (např. botičkami)
luckyboy.13
RE: Milé dámy, dívky, ženy, a to ostatní řenského rodu, co se tu vyjadřuje..
A ještě si přisadím na druhou skupinu zlatokopek, kterým nejde o peníze a dárečky a svůj profit obecně. To jsou ženy, které v životě nic podstatného nedokázaly, neváží si sebe, přestože se tváří velmi sebevědomě, a jediné co umí je vypadat celkem dobře a bezostyšně se vetřít do společnosti, se kterou nemají žádná pojítka.
Takové jsou se svým životem nespokojené, jsou nikdo, nuly, a přitom odmala snily, jak budou úspěšné a důležité. Tak jak to vyřešit? HA! Sehnat si důležitého a úspěšného partnera.. Pak zlatokopka doprovází partnera na společenské akce, kam chodí důležití lidé, jezdí v autě které si pořídil úspěšný člověk (partner) a vůbec požívá všech privilegií úspěšných lidí. A taková se pak skutečně cítí úspěšná, cítí, že je to její úspěch a že si ho vydřela.. což může být z určitého úhlu pohledu vlastně i pravda
luckyboy.13
Dobra rada nad zlato...
Jsem si vedoma, ze v soucasne dobe spokojenost na obou stranach casto zalezi i na penezich. Nezakryvam, ze vic stesti mi da solventni muz treba starsiho veku, nezli attraktivni mladik bez penez, bez kariery, a tim padem i bez budoucnosti. Rikejte si o lasce a citech co chcete, s penezma se i miluje lip. Nakonec i hracky pro autoerotiku stoji penize. Mam sedmy instinkt na solventni pany a jsem toho nazoru, ze rady jak uvedeny v clanku jsou jakymsi praktickym navodem. Mne kdyz muz oslovi tak toho o nem moc nevim. Je na mne abych zvolila taktiku jetse pred prvnim pohlavnim stykem, jak je na tom muz financne. Az potom mne zajima jeho penis. Pokud je muz gentleman a je solventni ani uvadly penis nevadi. Kdyz je zena spokojena financne a ma spolehliveho sponsora to poteseni uz si vzdycky najde...
letuskaxx
RE: Dobra rada nad zlato...
Bože děvčátko jste si krásná, mladá, sebevědomá, ale máte úpně pokřivené hodnoty. Z jaké jste proboha rodiny? jaké jste měli doma hodnoty? Úplně se děsím, že by můj syn potkal takovou chudinku...Je mi Vás spíš líto, určitě Vás nesoudím. Je mi přes padesát a nevidím důvod, proč bych se měla otravovat se 70-ti letým mužem.(Tím nechci nikoho urazit, jsou muži, kteří mají v tomto věku šmrc, ale jak dlouho ??) Myslím si, že mádí patří k sobě a žádné peníze nestojí za to, abych se kvůli nim v pětatřiceti vzdala mužského sex-appelu a mladistvého temperamentu, který už stáří nemá. Aco dál? třeba nechcete rodinu, ale mé děti měly spolužáka, jehož otec měl 70, když jim bylo 10. V pubertě s nimi nikdy nehrál fotbal, nelyžoval. Dnes je mu 30 a říká, že nejvíc ze všeho záviděl spolužákům mladé tatínky, kteří se jim věnovali. Majetek jim nezáviděl, ten jeho maminka vyvdala sňatkem se starým pánem...
pocitani.ovecek
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
no třeba toho Radečka od letušky...klepne pepka... zbalí balík peněz a hurá do dalšího lovu...dalšího
janicka73m
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Jsem z bohate rodiny, tatinek byvaly vojensky pilot, dnes zastupitel mesta a podnikatel. Nejsem chudinka, jsem vzdelana a ovladam tri svetove jazyky. Vasemu synovi se budu urcite sama vyhybat nebot mi ke stesti staci muj bohaty milenec Radek (73) ktery nejen podnika, ale i lyzuje, je pilotem letounu, brusli, cvici, jezdi na kole i v mercedesu a tesi se vynikajici kondici a zdravi...zrovna vcera jsme byli spolu s nim i jeho manzelkou spolecne bruslit... se svymi vnuky jezdi na vodnich lyzich, hraje s nimi hokej a obcas jim ustedri i vyprask... jeho deti jsou jiz odrostle a maji vybudovanou karieru... jeho syn, muj kamarad, je managerem nemecke banky, dcera vystudovala medicinu, kterou provozuje na vlastni klinice... sam muj milenec ma tolik sex-appelu, ze by jej mohl rozdavat... vase starosti o budoucnost vaseho syna plne chapu a verim, ze si najde takovou divku, ci zenu, aby s ni mohl sdilet ty hodnoty, ktere jsou mu vlastni... preji hezky den a hlavne to zdravicko...
letuskaxx
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Naopak. Ta žena ("Letuška") se nechová jako pokrytec. Je to žena, která ví co chce. Je upřímná. Kdyby v mládí založila rodinu (protože se tak chová většina) s někým z lásky, a teprve v průběhu manželství si uvědomila, že jí to manželství nevyhovuje z několika důvodů (např. děti strádají z nedostatku financí), byla by dnes patrně rozvedená (opět tím trpí děti, manžel zrazen atd.) Ona nikomu neubližuje. S tím starším pánem rodinu nezakládá. Je to jen její přítel, se kterým má přátelský vztah, možná lepší, než s potencionálním manželem, se kterým by si neměla po x letech co říct.
Z vyprávění znám, že např. na přelomu šedesátých a sedmdesátých let, když bylo ženě např. 22, byla považována okolím za starou panu, kterou nikdo nechce. Taková žena se potom raději vdala, jen aby nevyčnívala z řady, resp. vzala si prvního, který o ni měl trochu zájem. Takové manželství nemohlo být pochopitelně štastné.
Vašemu synovi přeji, aby potkal ženu, která ví co chce, aby si to nezačala uvědomovat až teprve v průběhu manželství.
mikulejskykarel
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ne, ne, rozhodně si nemyslím, že by pisatelka byla v této diskuzi pokrytec. Naopak vážím si její upřímnosti. Pozastavuji se jen nad její hiererchií hodnot. Zdůrazňuje, že jí pán imponuje proto, že je nadstatndardně zajištěný. Proto mu "odpustila "jeho 73 let a píše, že potěšení si vždycky najde. Takže pokrytecky se nechová navenek, ale ke svému příteli...
pocitani.ovecek
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Mě nevadí letuščin životní styl, mě vadí, že ostatní, kteří její nadšení nesdílejí, považuje na idioty, jako by ženská, která zvolí jinou životní cestu, byla podle ní postižená.
sona.jezberova
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Kdepak, myslím, že u nich to tiká jako hodinky...
Hátor
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Mylím si, že pisatelka "LETUSKAXX" patrně trochu ráda provokativně nadsazuje. Ve skutečnosti s tím starším pánem, je třeba proto, že jí takový muž nekomplikuje život (např. žárlivé scény), že mají společné koníčky (např. létání). Ono je obtížné si najít někoho s kým si rozumíte po všech stránkách.
Připomíná mi jednu moji milou známou, která žije v USA. Ona je atraktivní blondýnka, a její přítel nevypadá jako Alain Delon (není bohatý). Jak říkala, v Čechách si nás na ulici pořád někteří nechápavě prohlíželi (ona taková hezká, a on ... ?) , a v Americe si nás nikdo nevšímá, lidé nas zde posuzujou úplně jinak.
mikulejskykarel
RE: RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Omlouvám se za ty chyby (Myslím si ..., atd.).
mikulejskykarel
RE: Dobra rada nad zlato...
no vy jste tedy fakt divná... takže nejprve aby měl prachy a pak kontrolujete co má v trenkách... hmmm... a láska je kde jako
janicka73m
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Na nebesich Janicko...na nebesich... nikoliv v trenyrkach, tam je jen kousek kabanosu...
letuskaxx
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Už mi nepřijdete ani vtipná, jen taková zoufale oplzlá.
sona.jezberova
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No. Láska je krásná, ale bez finančního zabezpečení moc dlouho nevydrží.A když vydrží, tak od pusy k výplatě a naopak. V dnešní době je okolo mladých lidí tolik lákadel a tlaků, že bych snad toto ani neodsuzovala. Dnes se chtějí mít lidé dobře a to hned. Je taková doba. Ono vše souvisí se vším. Já bych tak razantní nebyla. Kdyby to oběma nevyhovovalo, tak v tom vztahu rozhodně nejsou. Nebo, ne? A konec konců, jak víte, že tam láska není?
ok1ijt
RE: Dobra rada nad zlato...
Kdyby jsi měla pinďulu na hlavě, tak z tebe bude pokladnička.
cessna99
RE: Dobra rada nad zlato...
Koukám, že tady mate minus. Já Vám za upřímnost rozhodně dávám 500 krát +. Není mnoho žen v dnešní době, které to dokáží říci po pravdě. Respekt Vám.
ok1ijt
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ja vam dekuji za naklonnost a prizen... "Pravda vitezi" a my to vime... s penezi to jde lip, nez s holym zadeckem... jeste jsem nikdy nevidela na stupnich vitezu bezdomovce... preji vam hezky a prijemny den
letuskaxx
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No lásky se člověk opravdu nenají. Ona jak je známo prochází žaludkem. Takže hodně štěstí, lásky a k tomu ty finance. Ideální spojení.
ok1ijt
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ano tak je to...clovek se musi podridit realite a vnimat potreby ktere vedou k jeho stesti. K uskutecneni toho stesti pak vlozit sve schopnosti... vzdusny zamek mu nikdo nepostavi... a laska ...? Byli casy kdy nam stacil stan a naskrobeny spacak... dnes stylova loznice s koupelnou s vyhledem na jezero... kdyby nebylo financni gramotnosti, zustala bych ve spacaku v zahradnim domku, mozna i s urostlym bezdomovcem...
letuskaxx
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
prodejným se vždy daří a je jedno jestli je to v politice nebo v životě
cessna99
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Dari se nikoliv prodejnym, dari se tem schopnym a pracovitym.
V praktickem zivote jsou dulezite vysledky, nikoliv prazdna slova, mudrovani a kritika "moralky"... Prakticke rady, jak uvedeno vyse koucem Kalinou pomohou tapajicim, jak se k touzenemu vysledku dostat. Kazdy ma svou volbu a i sve preference. Ja jsem se svym vysledkem naprosto spokojena. Vsimnul si nekdo, ze ja bych nekdy kritizovala ostatni...? Naopak, preji vsem vzdy jen to, aby dosahli uspesne toho co hledaji... spokojenost dela zivot krasnym... Preji hezky a nicim neruseny zbytek dne...
letuskaxx
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
To nemůžete jen tak brát. Prostě je upřímná. To já osobně cením. Musíte si k tomu přidat také toho muže. Na to musí být dva. A tato paní nebo slečna popisuje jen věci jak jsou. Prostě je pravdomluvná a na nic si nehraje. Každý jsme z jiného těsta.
ok1ijt
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Z Vašeho pohledu je upřímná, z mého pohledu je to šlapka.
bejvalka0
RE: RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ale pravdomluvná. Víte, já u své profese spíš oceňuji, když to někdo vyklopí hned a na nic si nehraje a nemlží. Stejně se pravda dříve, či později ukáže. U této dámy není po čem tápat a co vyšetřovat. Má to v celku jasné a umí to říci nahlas. To boduji.
ok1ijt
RE: Dobra rada nad zlato...
Radši brečet v Porche než v autobuse peníze hýbou světem a lidma taktéž.
Doufám že tě nikdy nepotkám neboť takovým expertkám jako ty se jen směju.Ty máš peníze ??? tak to tě miluju.haha.
j.leos
RE: Dobra rada nad zlato...
Je mi vás líto.Peníze nikdy nenahradí plnohodnotný vztah.Jsou potřeba to ano,ale pocit štěstí nepřinesou.Peníze se vždy dají vydělat,ale nejtěžší je najít člověka,se kterým je vám dobře.Každý ten žebříček máme jiný a jak zpívá popravdě jedna česká kapela,nejlepší věci jsou zadarmo,ne za peníze.Někdo to zjistí ve třiceti,někdo až před smrtí.Já mám to štěstí,že to vím docela brzo.Nejsem chudý,mám se dobře ale materiálno mi štěstí nepřináší.Peníze mám jen pro případ nouze.Proč bych měl mít deset párů bot,auto za půl mega,exotickou dovolenou atd.To není štěstí,to je hrozně málo.
maitland
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Nelitujte mne... litostivy lidi jsou srabi, nekdy slabosi,, zoufalci s kterymi mlati emoce. Ano penize se daji vydelat a co je na tom spatneho, kdyz muj plnohodnotny vztah jich ma tolik, ze je muze lehce utracet i se mnou...je lepsi byt stastny a bohaty, nez stastny a chudy... mam radeji tu prvni verzi... preji hezky den plny stesti...
letuskaxx
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Lítostiví lidé, vy ale fakt neovládáte pravopis, přídavná jména množného čísla. Nechápu, jak jste udělala VŠ. Divím se, že jste nepropadla někde ve 4. třídě ZŠ
mis.sisi
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Pravda, na druhou stranu, ono je lepší ty peníze mít než žít z ruky do úst. Viz znám jeden pár, kde je ona na rodičovské a on s platem jen 13 tis. čistého a do toho ještě platí úvěr na byt. Šílené. Druhé dítě si rozhodně z fin. důvodů už dovolit nemůžou. Jsou z toho hodně ve stresu a začínají se i kvůli financím hádat. Co je tohle za život? Já bych se na jejich místě hodně dlouho romýšlela i nad pořízením toho jednoho dítěte. Ano, někomu je jedno, že žije stylem žádný aspoň malý a příležitostný nadstandart pro sebe a pro dítě a jestli dítko může být v pohodě vydržováno na studiích a pak dostane něco do začátku. Ale někomu tohle jedno není. Ano, peníze nejsou všechno, ale bez bez nich je to také na pytel. Nenebádám k nějakému zlatokopectví, ale spíše k ekonomickému a reálnému myšlení a přístupu.
Charlot77
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
Ano to je spravna uvaha. Clovek jak chudy, tak i bohaty se musi neustale zabyvat realitou aby si sam mohl ridit kvalitu sveho zivota... U chudych jde o to, aby zbytecne neutraceli sve penize za veci jez nejsou dulezite, nebrali si hypoteky, ktere se obtizne splaceji, pokud nemaji jnistotu staleho prijmu. U bohatych jde o kontrolu jejich investic. Mnozi investori riskuji na trhu treba nemovitosti a jsou priliz optimisticti vidinou vysokych vynosu. Kdyz ceny nemovitosti nahle prudce poklesnou, investor muze i zkrachovat. Sama jsem ztratila na desitky tisic dollaru riskantnim investovanim do akcii Bre-x Mineral Corporation kteri zkrachoval kdyz hledali loziska zlata v Africe... od te doby sazim radeji na statem kontrolovane bony a dluhopisy, kde jsou sice nizssi dividenty, ale bez rizika... tak to proste v zivote chodi...
letuskaxx
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
ok1ijt
RE: RE: Dobra rada nad zlato...
A přesně díky takovýmhle pak často slýchávám, jak jsme my ženský na prachy a děsně se mě to dotýká, protože já osobně tedy rohodně ne!
allicka
RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
No vono je to dnes bohužel ještě větší pravda než dřív. Dnešní doba to tak nastavuje a že Vy jste zrovna výjimka? Výjimka přece potvrzuje pravidlo.
radek.kremensky
RE: RE: RE: RE: Dobra rada nad zlato...
jako doba nsatavuje, že jsou ženský na peníze... no to tedy nevím... to by jako měla ženská opustit chlapa jen kvůli tomu že nemá peníze?... vždyť plno lidí nedosahuje ani průměrné mzdy,,, ... to asi nějak nejde dohromady... já tedy osobně žádného "pracháče" neznám,a bylo by mi proti srsti zjištovat jeho finan. poměry,než bych si s ním začala... no asi jsem stará škola... protože od mladých pánů jen slyším že dnešní mladé slečny jsou bud neskutečné náročné,anebo ještě pubertačky...
janicka73m
Navod pre Zlatokopky
Nechcem byt neuctiví ale pripada mi to ako navod pre zlatokopky, ako zbalit bohateho chlapa. Pokial autorka "Lucie" povazuje peniaze za uspech manzelstva a vztahu tak je na tom dost uboho. Moj nazor.
robco
Dovolim si citovat...
"Jo, laska je krasna vec, ale jak to leze do penez, je lepe byti cloveku samotnemu." (uzasna osobnost aka Duchacek)
Takze bezte s takovymi clanky nekam! Podporujete presne to, co je na dnesni dobe prohnile.
xjosefz
jo pan Kalina
pan Kalina je ing. kdovi ceho ... jestli to nebude jako ten chemik, co v nasem state veli financim ... jeho nazory a vytvareni teorii je primo umerne jeho cetbe popularni psychologie a honorarum za prispevky kamkoli, diky cemuz roste pocet klientu na jeho soukrome "klinice" ...
jstep24
Proč si neudělat jasno?!
Zda by nebylo praktičtější přednostně se zamyslet nad tím, jakým způsobem budoucí partner peníze nabyl. Z toho se pozná nejlépe, jak se k ním chová a jak dlouho bude pravděpodobně trvat období "velkorysosti", či šetrnosti.
viz
Upozornění
Pracuji v restauraci a rozhodně není pravda, že bohatí dávají velké spropitné. Tak se dámy nenechte zmýlit
Jary.Tu
RE: Upozornění
Spropitne davam podle toho, jaky ten clovek je. Kdyz napr. chce sdilet, jak ma teto prace plne zuby a je mu jedno, ze tou negativitou rusi okoli, tak ho v te praci samozrejme nebudu podporovat. Jaka obsluha, takove spropitne. V CR to plati temer vsude a jeste horsi to je v obchodech, a to muze byt clovek na ne sebemilejsi. A jeste maji tu drzost komentovat, kdyz cekam na posledni korunu Kdo chce kam, pomozme mu tam.
xjosefz
RE: Upozornění
Souhlas!
Navíc když je člověk z určitého s financemi spojovaného etnika (třeba Škot…), tak se personál (a nejenom personál) velkorysosti nedočká; a taky je fajn si zjistit, zda náhodou není narozen ve znamení Býka - ti jsou (až na doslova zázračné výjimky) snad svým siamsko-srostlým vztahem ke korunkám proslulí.
Je prima, když partner nesmyslně nerozhazuje, ale žít vedle hamižníka - no, to asi i hodně nezištného a velkorysého člověka, který na něm finančně není závislý, někdy přivede k znechucení či trudnomyslnosti.
vajada
?
,,Sledujte, jak často obměňuje šatník, jak často si kupuje nové boty, hodinky či auto. ,, ...to si delate srandu??? to mam cekat az si nekdo koupi novy hodinky?a to jen abych poznala jak uvazuje financne?copak hodinky jsou boty?...panenko skakava kam ten svet speje...
raschple
RE: ?
Nehledě na to, že dneska jsou hodinky často spíš na okrasu než jako časomíra - na to má dost lidí mobil.
ZidaneCL